جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۵۸
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از پایگاه دریایی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در ابتدا با حضور در یگان هوادریای پایگاه دریایی بوشهر از قسمت‌های مختلف این یگان شامل اسکادران ۲۱۲ و آر اچ و همچنین تجهیزات مین روب نیروی دریایی ارتش مستقر در بوشهر بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور در مرکز آموزش تخصص‌های افسری پایگاه دریایی بوشهر از نحوه آموزش افسران دوره‌های عالی و مقدماتی این پایگاه که در رسته‌های مکانیک، عرشه، مالی، ترابری، آماد، پرسنلی، بهداشت و الکترونیک مشغول طی دوره هستند بازدید و ارزیابی کرد.

وی همچنین با حضور در مدرسه آموزش زمینی چتربازی پایگاه دریایی بوشهر، مراحل آموزش زمینی چتربازی و محل جمع‌آوری چتر، چتر بندی و سایر آموزش‌های این مدرسه را مورد ارزیابی قرارداد.

پست فرماندهی یدکی پایگاه دریایی بوشهر شامل دسک‌های مخابرات اطلاعات نظامی، عملیات و پدافند از دیگر قسمت‌هایی بود که مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با حضور در ناوتیپ سطحی پایگاه دریایی بوشهر، از یگان‌های شناور مستقر در این ناوتیپ شامل ناوهای موشک‌انداز کلاس پیکان اعم از ناو موشک انداز گرز، گردونه، فلاخن و همچنین ناو پشتیبانی گناوه و لندینگ کرافت خارگو بازدید کرد.

کارخانجات پایگاه دریایی بوشهر شامل کارگاه تست موتورها قسمت دیگری بود که مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

وی همچنین در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود با آحاد کارکنان ارتش، این بار در استان بوشهر، در یک نشست صمیمی با دانشجویان دوره‌های عالی و مقدماتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر فرماندهان و کارکنان ارتش اعم از کارکنان نیروهای پدافند هوایی و هوایی مستقر در استان بوشهر به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

در این بازدیدها، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر