پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۷۱
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: در آستانه هفته بسیج، یادواره ۱۱ شهید دانش‌آموز و هنرمند شهرستان بوشهر با عنوان همکلاسی‌های آسمانی در هنرستان دخترانه رازی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداسیما، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر و دبیر این یادواره در جمع خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان گفت: در دوران دفاع مقدس ۴۵ درصد رزمندگان ما بسیجیانی بودند که سنشان کمتر از ۱۸ سال بود.

سرهنگ غلامرضا شهابی افزود: بسیج در همه میدان‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پای کار است و ۴۰ سال می‌شود که از این انقلاب حفاظت و نگهداری کرده است.

وی تصریح کرد:  با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ۴۰ سال آینده نیز برنامه ترسیم شده است تا ایران اسلامی مانند همیشه در جایگاهی باشد که دولت‌های استکباری در مقابلش زانو بزنند.

دبیر یادواره شهدای دانش‌آموز و هنرمند شهرستان بوشهر به حضور بسیجیان در میدان‌های دفاع از اسلام و مسلمانان در کشور‌های عراق و سوریه هم اشاره کرد و گفت: بسیجیان تلاش کردند تا خاک این کشور‌ها را از داعش پس بگیرند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر همچنین در حاشیه این یادواره گفت: یادواره‌های شهدای دانش‌آموز استان بوشهر تا قبل از برگزاری کنگره شهدای استان در دی ماه، در دیگر مدارس و حوزه‌های مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر