جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۵۷۵
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در حمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی تامین بخشی از هزینه ازدواج فرزندان خانوارهای تحت حمایت با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

لطفی با اشاره به برنامه این نهاد برای تامین بخشی ازهزینه‌های ازدواج جوانان مددجوگفت: افراد بهره مند شده از کمک هزینه خدمات ازدواج شامل نوعروسان تحت حمایت و نیازمند، زنان سرپرست خانوار و همچنین پسران خانوار مددجو تحت حمایت است.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد، جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه های تامین خدمات ازدواج جوانان مددجو از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

لطفی با اشاره به خدمات ارائه شده ازدواج به جوانان مدجو در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به صورت جهیزیه کالا و کارت هدیه ازدواج به دختران و پسران مددجو پرداخت شده است.

وی در توضیح بیشتر توزیع این هدایای ازدواج افزود: ۲۴۱ فقره جهیزیه کالا به ارزش هر فقره شش میلیون تومان و تعداد ۳۱۲ فقره جهیزیه نقدی به دختران نوعروس مددجو و تعداد ۲۰۰ بن کارت کالایی به ارزش هر فقره سه میلیون تومان به عنوان هدیه داماد به پسران تحت حمایت پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر