چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۰۴
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی روز چهارشنبه در آیینی با حضور فرماندار و مسئولان زنگ کتاب در مدارس دشتی استان بوشهر نواخته شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار دشتی در آیین نمادینی که در دبستان دانش شهر خورموج  مرکز شهرستان دشتی برگزار شد گفت: یکی از موضوع‌هایی که باید در آموزش وپرورش مورد توجه ویژه قرار گیرد برنامه‌ریزی برای مطالعه مفید و انس دانش‌آموزان با کتابخوانی است.

عبدالله نادری افزود: با توجه به این ‌که کتاب مهم‌ترین ابزار این آموزش و به نوعی ستون آن است مقدمات خواندن آن توسط کودکان باید فراهم شود.

وی ادامه داد: عادت دادن دانش‌آموزان به کتاب خواندن باعث پیشرفت تحصیلی و رشد علمی و افزایش دانش آنها می‌شود و زمینه‌ پویایی فکری دانش آموزان را فراهم می‌آورد.

نادری اضافه کرد: اگر در این زمینه موفق شویم، دانش‌آموزان بنیه‌ علمی قوی‌ پیدا می‌کنند و حتی باعث تقویت و بهبود روابط اجتماعی و تقویت زبان‌آموزی و آموختن واژگان جدید می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از عوامل تقویت محبت و صمیمیت بین اولیا با فرزندانشان کتابخوانی است که باعث ایجاد فضای امن برای فرزندتان می‌شود و شخصیت آنها را شکوفا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر