سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۰۸
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تلاش داریم تا پروژه‌های عمرانی استان بوشهر طب برنامه زمان‌بدنی تکمیل شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد ستوده ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندار دشتی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت اعتبارات  نقشه راه حوزه معاونت عمرانی استانداری این بوده که اعتبارات را مدیریت و بیشتر متمرکز به پروژه های نیمه تمام ، کاربردی و پروژه‌هایی که بیشتر مورد مطالبه مردم باشند.

وی بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر بر پروژه ها تاکید کرد و افزود: دفتر فنی استانداری جلسات کنترل پروژه را متعدد برگزار می کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز مستمر درگیر هستند و خود ما نیز برنامه داریم که در شهرستان های مختلف حضور پیدا کنیم و از پروژه ها سرکشی و موانع برطرف کنیم.

ستوده با بیان اینکه تلاش داریم در زمان مقرر پروژه‌های عمرانی در سطح استان افتتاح کنیم، ادامه داد: امروز از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که در دست اجرا هستند بازدید به عمل آمد که روند اجرایی آنها خوب ارزیابی شد وانتظار داریم تا دهه فجر برخی از آنها به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: علی رغم همه مشکلات و کمبودها در هفته دولت امسال ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح شد و تلاش داریم  در دهه فجر پروژه های کلیدی را افتتاح و در اختیار مردم قرار دهیم که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر معاون عمرانی استاندار در این بازدید از پروژه‌های عمران شهری بادوله، محور خورموج- لاور، کاکی -بادوله، ناصری – شنبه، خوابگاه ورزشکاران، جایگاه ویژه استادیوم تختی، اورژانس شهری و اقامتگاه بومی گردی بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر