شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۱۷
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حفظ امنیت و شفافیت از اصول مهم انتخابات است که همواره باید مورد توجه کارگزاران باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی معاونان سیاسی و بخشداران استان بوشهر با قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان کارگزاران دولت در همه موارد نقش هماهنگ کننده بر عهده داریم اما در یک موضوع نقش اجرایی داریم و آن برگزاری امر خطیر انتخابات است.

وی بیان کرد: مهمترین عاملی که عملکرد ما با آن ارزیابی می‌شود، نحوه برگزاری انتخابات است.

خورشیدی اضافه کرد: امنیت، شفافیت، سلامت و مشارکت به‌عنوان چهار محور مهم در برگزاری انتخابات است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حسن برگزاری انتخابات منوط به تامین و حفظ امنیت است و برای تحقق آن ضروری است به آسیب شناسی چالش‌ها پرداخته، آسیب‌ها شناسایی و برای برطرف کردن آنها راهکار ارائه شود.

 خورشیدی با توجه به اصل شفافیت به عنوان دومین محور در برگزاری انتخابات گفت: ما هیچ چیز برای پنهان کردن از مردم نداریم و آنان ناظر اصلی کار ما هستند در این ارتباط برای پاسداشت امر مهم نهایت بی‌طرفی مد نظر قرار می‌‍گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سلامت انتخابات محور سوم و مهم است که تحقق آن در گرو اجرای قانونمند و دقیق انتخابات و عمل به قوانین آن است.

خورشیدی اضافه کرد: اشراف به قوانین و مقررات انتخابات در حد اشباع، پیش شرط برگزاری انتخابات سالم است.

وی یادآور شد: کیفیت عملکرد مجریان امر انتخابات در حوزه‌های مختلف عامل اصلی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات‌های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی است.

معاون استاندار بوشهر بر تعامل با هیات‌های نظارت تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر