چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۴۲
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مراحل نهایی خود را طی می‌کند و با ارسال تجهیزات و امکانات درمانی بزودی به بهره برداری خواهد رسید اما تنها کمبود آن نداشتن بخش رادیولوژی و آمبولانس است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی‌حسنی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان جدید درمانگاه تأمین اجتماعی دیر افزود: بخش رادیولوژی از نیازهای ضروری درمانگاه است که در ساختمان نوساز فضای لازم برای آن در نظر گرفته نشده‌است و از مسئولان تامین اجتماعی انتظار داریم برای ایجاد بخش رادیولوژی در درمانگاه جدید اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در تجهیزات این درمانگاه نیز آمبولاس درنظر گرفته نشده که وجود این خودرو برای انتقال بیماران فوریتی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ضروری است.

علی حسنی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ درصد مردم شهرستان دیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و انتظار این است که خدمات بهتری در حوزه درمان به مردم ارائه شود.

فرماندار دیر بیان کرد: بخش رادیولوژی و آمبولانس برای این درمانگاه خواسته‌هایی است که روز گذشته با مدیرعامل طرح و اجرا شرکت خانه‌سازی ایران مطرح کردیم که در زمینه اختصاص آمبولانس قول پیگیری و طرح در هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی داده شد و در ارتباطبا دستگاه رادیولوژی نیز برنامه توسعه این درمانگاه در آینده‌است.

وی در ارتباط با بیمارستان دیر گفت: در نشستی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صورت گرفت، درباره جذب پزشک متخصص در بیمارستان امام هادی (ع) دیر قول‌هایی داده شد که اگر عملی شود خدمات‌رسانی بهتری در بیمارستان شهرستان صورت می‌گیرد.

شهرستان دیر با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر