پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۶۴۳
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در دو سال اخیر بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه آب روستایی در سطح شهرستان اعتبار هزینه شده که بخشی از این پروژه ها به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در شرایط کنونی وحدت نیاز کشور است ولی برخی افراد وحدت را نشانه گرفته اند و علی رغم مشکلات کشور و تحریم ها متاسفانه برخی شرایط وموقعیت کشور را درک نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر منافع کشور باید وحدت داشته باشیم، افزود: در چند سال اخیر علی رغم همه مشکلات و کمبودها ولی کارهای خوبی در همه بخش ها صورت گرفته است.

نادری ادامه داد: در دو سال اخیر بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه آب روستایی اعتبار هزینه شده که بخشی از این پروژه ها به زودی به بهره برداری می رسد هر چند هنوز کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم اعتبارات لازم هر چه زودتر اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به سفر استاندار بوشهر به روستای دور افتاده بن بید که برای اولین بار صورت گرفته استَ، ادامه داد: در آن سفر با دستور استاندار بوشهر در زمینه طرح هادی و آب روستا کارهای خوبی صورت گرفت به طوری که در حوزه آب حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تعریف شد که هم اکنون شبکه داخلی روستا انجام گرفته ولی هنوز ساماندهی چشمه و اتصال آن به شبکه کاری صورت نگرفته است.

نادری بر ضرورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز تعمیر و نگه داری شرکت آب و فاضلاب جهت رفع مشکل کارگران تاکید کرد وگفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال برای انتقال آب از تنگ سدر به خورموج اختصاص داده شد که تاکنون ۵۰ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی همچنین از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای محور خورموج- لاور از محل اعتبار سفر خبر داد و اضافه کرد: انتظار داریم با تخصیص این اعتبارات مجددا پروژه فعال شود.

نادری خاطر نشان کرد: امسال برای رفیوژ محور خروجی خورموج به سمت کنگان و حدفاصل بادوله – کاکی اعتبار گذاشته شده که امیدواریم با توجه به حادثه خیز بودن این محور اعتبارات لازم هر چه زودتر تخصیص پیدا کند.

وی اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی  روستای دهوک و کبگان زیر ساخت های آن آماده است که نیاز به اعتبار جهت خرید چمن دارد.

نادری همچنین بر ضرورت اصلاح ضوابط شهر سازی خورموج تاکید کرد و افزود: تراکم و تغییر کاربری در این شهر پایین است و انتظار داریم جهت جلوگیری از تخلفات ضوابط تسهیل و شرایط را تغییر دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه یادواره شهدای شهرستان در آذرماه برگزار می شود همه دستگاههای اجرایی مشارکت لازم داشته باشند و مدیران نسبت به برپایی میز خدمت در سطح روستاها اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر