جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۰۳
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: مبارزه قاطع با فساد و مفسدین از هر طیف و جناحی خواست عمومی و مطالبه‌ای ملی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به سهمیه بندی بنزین افزود: دولت و دستگاه‌های نظارتی با اشراف و تشدید نظارت اجازه ندهند به بهانه افزایش قیمت بنزین عده ای به مردم جفا و مردم را به تکلف بیندازند.

وی با تبریک میلاد پیامبر رحمت و فرزند برومندش رییس مذهب امام جعفر صادق (ع) و تشکر از همه برگزار کنندگان جشن در شهرها و روستاها و هفته وحدت بیان نمود: یکی از اصول مهم در سیره نبی مکرم اسلام اصل خوش بینی نسبت به مومنین بود که باید نصب العین امت اسلامی قرار گیرد.

خطیب جمعه محبت و مهربانی نسبت به دیگران، اهل دشنام نبودن، حریص بر هدایت مردم بودن، الگوی عملی در انفاق را از دیگر فضایل و مناقب رسول مهربانی ها ذکر کرد.

محمودی در بخش دیگر به موضوع عدالت و مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب توسط امام مسلمین و نیز اهتمام دستگاه قضایی در برخورد با فساد اشاره و با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد وظیفه ای همگانی و همه دستگاه‌ها و قوا مسئول‌اند گفت: مسئولان و مقامات کشوری از سیاسی‌کردن موضوع مبارزه با فساد و دوقطبی کردن جامعه اجتناب کنند.

وی با اشاره به عملیات هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران در بازگرداندن یکی دیگر از مفسدین بزرگ اقتصادی افزود: مبارزه قاطع با فساد و مفسدین از هر طیف و جناحی خواست عمومی و مطالبه ای ملی است.

امام جمعه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج امروز نتنها در کشور منشاء خیر و برکت بلکه الگویی برای همه کشورهای جهان است.

تحلیلی بر راه اندازی سایت فردو و شهادت مظلومانه فرمانده عملیات جهاد اسلامی در فلسطین از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر