شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۱۴
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به اجرایی شدن طرح سهمیه‌بندی بنزین باید در جلوگیری از گرانی کالاها و اقلام  تدابیر لازم، نظارت دقیق و جدی و مستمر بعمل آید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: اصل و ضرورت اجرای این طرح مطابق مصوبه‌های  قانونی و هماهنگی و نظر سران ۳ سه قوه باتوجه به مصرف بالای سوخت در کشور اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: در کنار نظارت مستمر بر کالاها ، مردم حق دارند بدانند در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، درآمدهای حاصل از آن در کجا صرف و هزینه خواهد شد و باید شفاف به آنان بیان شود.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه مردم صبور و نستوه ایران در طول ۴۰ سال انقلاب به رغم مشکلات همواره همراه و پشتیبان نظام بوده اند، گفت:  سهمیه‌بندی بنزین در کنار مزایا و فواید آن برای کشور مشکلاتی نظیر  گرانی برای مردم بدنبال دارد که باید به قشر نیازمند و کم درآمد توجه جدی تا فشار بر آنان وارد نشود.

وی بیان کرد: اگر دولت‌های دوران انقلاب در طول صدارت خود با شیب کم  به گرانی بنزین اقدام می‌کردند فشار کمتری بر مردم وارد می‌آمد.

وی با گرامیداشت هفته کتاب افزود: ترویح فرهنگ کتاب و کتابخوانی که رهبر معظم انقلاب بر این امر مهم تاکید دارد باید در سبد زندگی مردم  نهادینه شود.

رکنی حسینی گفت: بمنظور ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه باید بسترهای لازم فراهم و از مکان هایی نظیر مساجد و دیگر اماکن عمومی استفاده شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: این هفته با پیش‌بینی برنامه‌های مناسب باید باشکوه هرچه تمام برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر