چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۱۸
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: امام جمعه دیلم گفت: مردم در شرایط سخت با اتحاد و همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود اسدی در خطبه های نماز جمعه دیلم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع ) اظهار داشت: دوران ۱۰ سال اول حکومت اسلامی پیامبر اسلام(ص) درخشان‌ترین دوران حکومتی تاریخ اسلام است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان باید سیره رفتاری پیامبر(ص) را مطالعه کنند و در راستای نهادینه کردن آن در زندگی شخصی خود بکار ببرند و شاخصه‌های نظام حکومتی پیامبر را به عنوان آرمان‌های جامعه دنبال کنیم.

امام جمعه دیلم خاطرنشان کرد: شاخصه‌های حکومتی پیامبر (ص) بر اساس شاخصه‌هایی بود که موجب پیشرفت و گسترش نظام حکومتی پیامبر شد.

وی افزود: شاخصه‌های پیامبر براساس چندین مورد بود؛ ایمان و معنویت، برقراری عدالت، علم و دانش، صفا و اخوت بین مومنین و مسلمین، اصلاح اخلاق، دور کردن از مفاسد، اقتدار و عزت، تلاش و کوشش از بارزترین شاخصه‌های پیامبر اسلام در راستای رشد و پیشرفت نظام حکومتی ایشان بود.

اسدی گفت: جایگاه نماز جمعه متعلق به همه شهرستان و مردم این منطقه است و تمام تلاش و کوشش خود را در راستای رفع مشکلات مردم می‌کنیم و در کنار مسئولین خواهیم بود و در خدمتگزاری به مردم هیچ دریغی نخواهیم کرد.

امام جمعه دیلم وحدت و همدلی و ایجاد یکرنگی را از برنامه‌های اصلی خود برشمرد و بیان کرد: به همکاری همه برادران و خواهران در راستای پیشبرد این هدف مهم نیازداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از چندین سال هنوز استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار در راستای وارد کردن ضربه به نظام قهرمان ایران اسلامی دست به دسیسه های مختلفی می زند و این هوشیاری و اتحاد این نظام جمهوری اسلامی موجب یاس و ناامیدی این آمریکا ظلم ستیز را به همراه داشته است.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: مردم ما در زمان جنگ با مشکلات زیادی روبرو بودند و در شرایط سخت با اتحاد و همدلی و یکپارچگی در مقابل ظلم ایستادند و هرگز تسلیم نشدند و امروز آمریکا و عوامل آن با ایجاد تحریم و فشار اقتصادی سعی در ضربه زدن به ما را دارند.

وی گفت: مشکلات اقتصادی مردم را در کنار مسئولین رصد خواهیم کرد و از نظرات و پیشنهادات همه جوانان و نوجوانان در راستای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر