شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۶۱
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: برترین‌های چهارمین رویداد کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس جمعه شب در آیینی با حضور دانشجویان و شماری از مسئولان معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در آیین گفت: این رویداد که با استقبال خوب دانشجویان و بویژه دانش‌آموزان مواجه شد فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و خلاقیت‎ها است.

عبدالمجید مصلح افزود: در این رویداد شرکت کنندگان به مدت سه روز با کمک و راهنمایی مشاوران ایده‌های خود را توسعه و تجاری کردند و به تقویت توانمندی‌های مورد نیاز خود پرداختند.

وی ادامه داد: ایده‌ها باید در یک بازه زمانی بین ۶ ماه تا یک سال از لحاظ فنی مورد بررسی قراگیرد تا در رویدادها از ابعاد بازاری و مدل کسب و کار روی آن تامل شود.

مصلح یادآور شد: در پایان این رقابت‎ها ۱۰ تیم در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با هم به رقابت پرداختند و هر تیم در مدت پنج دقیقه به ارائه ایده خود پرداخت و سپس در بازه ۳ دقیقه‌ای به پرسش‌های داوران پاسخ داد. 

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی تیم‌های راکسل، فایل باکس و مون تاک به ترتیب به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

مصلح یادآور شد: در بخش دانشجویی نیز ایده‌های ژانر نرم به عنوان افزار فیلم بین، "الو مامان" خدمات غذایی و  "پوشهر" (پوشاک بوشهر)به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر