شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۶۷
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: کارگاه آموزشی یک روزه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم با حضور دبیران سمن ها و سازمان های مردم نهاد استان با موضوع اصول و فنون مذاکره برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر در این آیین گفت: سمن های حوزه جنوب استان در ابعاد کمی و کیفی نسبت به سایر مناطق فعال تر هستند و می بایست فعالیتهای خود را در حوزههای گوناگون گسترش دهند.

مسعود تنگستانی افزود: با توجه به ارتباط موثر سمن ها با جامعه باید تلاش بیشتری برای عضو گیری از بدنه جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان صورت بگیرد تا آنان به عنوان پیام آوران سمن ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و حفظ محیط زیست کمکهای بهتری به شهروندان و دیگر آحاد جامعه کنند.

وی گفت: در شهرستان دیر برای تدوین سند توسعه از نظرات همه صاحب‌نظران به ویژه اعضای سمن ها که عضو کارگروه های تدوین سند توسعه شهرستان هستند؛ استفاده شده است.

معاون فرمانداری دیر یادآورشد: با گسترش فعالیت سمن ها در جامعه میتوان به اهدافی همچون کوچک سازی دولت، توانمندسازی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی، کارآمدسازی نظام اقتصادی، بهینه سازی فرآیند برنامهریزی، عملیاتی کردن برنامه ها و مقابله با آسیب های اجتماعی دست یافت.

وی یادآورشد: در طول عمر دولت تدبیر و امید 14 مجوز ایجاد سمن در شهرستان دیر صادر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر