پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۸۰
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: هیچ گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سردار نوریان  بااشاره به برخی ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف در پی افزایش قیمت بنزین گفت: درپی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسولان مربوطه ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوء استفاده از مطالبات مردم کرده و با بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریت گرایانه به اموال عمومی و خدمات شهری همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه شده اند که نتیجه ای جزء خوشحالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

به گفته سخنگوی ناجا، در پی تماس های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با ناامن کنندگان و اخلال گران نظم و امنیت،  نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد .

وی تاکید کرد که انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن ترد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی پلیس خدمت گذار خودرا یاری نمایند.

سردار نوریان در خاتمه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح هیچ گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آنها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر