شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۸۵
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‎های پیش‌یابی، بارندگی‎ها در این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد برایی نقاط مختلف استان بوشهر و روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از عصر امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای، وقوع رعد و برق شدید و وزش تندباد و تلاطم دریا وجود دارد.

مساعدی ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر وزش باد شدید شمال غربی و تلاطم دریا  دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد و گاهی تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۰ و گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۲ متر خواهد رسید.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۱۵ ، مد اول ۱۵:۰۰ ، جزر دوم ۱۷:۴۵ و مد دوم دریا ۲۳:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر