جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۷۸۷
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش بارش‌ها دستگاه‌های امدادی استان بوشهر برای مقابله با حوادث احتمالی آماده‌اند.

به گزارش فکرشهر، جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به افزایش ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر اظهار داشت: براساس اعلام هواشناسی با استقرار سامانه بارشی، بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز شده است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی برای یاری رساندن به آسیب دیدگان از حوادث احتمالی افزود: امکانات و نیروهای لازم برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از افزایش بارش‌ها و آبگرفتگی معابر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بحران استان بوشهر از آغاز فعالیت راهداری در جاده‌های استان خبر داد و بیان کرد: راهداری‌ها و شهرداری‌ها  در رسیدگی به حوادث آماده‌باش هستند و  این نیروها جاده‌ها، خیابان‌ها و دهانه پل‌ها را پاکسازی کرده‌اند تا هنگام بارندگی مشکلی برای دفع رواناب‌ها وجود نداشته باشد.

دهقانی از آبگرفتگی جاده ساحلی بوشهر به گناوه خبر داد و عنوان کرد: یکی از مشکلات این استان هنگام بارش‌های شدید آبگرفتگی جاده ساحلی بوشهر-گناوه در محدوده  منطقه رودشور است که شرکت آب منطقه‌ای بوشهر بخشی از این مسیر را تا جایی که برای روستاهای همجوار مشکل ایجاد نکند، لایروبی کرده است.

وی به تعطیلی احتمالی مدارس پرداخت و خاطر نشان کرد: ستاد مدیریت بحران هر شهرستان  موظف به تصمیم‌گیری  ر باره فعالیت مدارس در زمان  بحران و بارش باران است‌.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر