پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۸۳۶
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: معاون هماهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهداست و تمهیدات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ سهراب انبارکی روز دوشنبه در آئین برنامه ریزی گرامیداشت چهل سالگی بسیج افزود: بسیج به مرحله ­ای رسیده است که نه تنها در حوزه ­های مختلف مانند دفاع مقدس ،جنگ نرم و جنگ اقتصادی نقش ­آفرین بوده و کشور را در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب زنده نگه داشته است بلکه شاهد صدور این روحیه بسیجی به سایر کشورهای اسلامی و منطقه هستیم.

وی گفت: بسیج میوه شیرین درخت تناور انقلاب  است و امروز پرچم بسیج فقط به حدود ایران محدود نمی ­شود.

وی اظهارداشت: چهل سالگی بسیج به معنای بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی این نهاد مولود انقلاب است .

انبارکی یادآورشد:امروز پرچم بسیج به حدود چهارگانه ایران اسلامی محدود نمی ­شود بلکه ما شاهد شکل­ گیری جغرافیای مقاومت در غرب آسیا هستیم و امیدواریم در زمان اندکی دیگر شاهد جریان یافتن جغرافیای مقاومت در کنار آمریکای جنایت­کار باشیم اگرچه امروز در کشورهای آمریکای لاتین شاهد استکبارستیزی با اقتباس از جمهوری اسلامی ایران هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امیدواریم امسال بتوانیم در برنامه­ های گرامیداشت چهل سالگی هفته بسیج که با کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر مزین شده است نقش بسیج را در اعتلای انقلاب اسلامی به معنای واقعی برای همگان و به ویژه نسل جوان به منصه ظهور برسانیم.

 انبارکی  با اشاره به در پیش بودن چهل سالگی بسیج، گفت:  اربعین در آموزه ­های دینی ما نقش بسزایی داشته و دارد و  افراد در سن 40 سالگی است که به بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی می رسند.

وی افزود: سازمان­ ها و نهادها هم در این زمینه مثل پیکره جوامع بشری هستند به طوری که سال گذشته ما چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و امسال نیز با اجرای برنامه ­های مختلف، چهل سالگی بسیج را گرامی می­ داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز دیگر بسیج آن نهالی نیست که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته بود بلکه به شجره طیبه و درخت تناوری تبدیل شده است و در واقع این نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند نصیب ما کرده است.

معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: امروز بسیج را به عنوان میوه­ شیرین درخت تناور انقلاب اسلامی در کام ملت­ های آزادی­ بخش در تمام دنیا مشاهده می­ کنیم .

وی گفت: اگرچه جبهه مقاومت شهید می­ دهد و به ظاهر ممکن است تلفاتی داشته باشد اما بر اساس آیات قرآن کریم صبح و پیروزی نزدیک است و برای نمونه ما شاهد پیروزی ­های انصارالله در یمن هستیم و این میوه بسیج است که به کام و جان انصارالله نشسته است.

معاون سپاه استان بوشهر گفت: اگر بسیج مردمی عراق نبود مطمئن باشید که داعش، عراق را با خاک یکسان می­ کرد و این حشدالشعبی بود که عراق را نجات داد و در سوریه نیز اگر بسیج نبود مطمئن باشید که امروز سوریه استقلال خود را به معنای واقعی از دست داده بود.

وی اظهاراشت: جامعه ما لازم است بیش از پیش بدانند که اگر امروز استقلال، اقتدار و عزتی هست به برکت خون پاک شهدای عزیز انقلاب اسلامی و شهدای بسیج هست و اگر بسیج توسط امام خمینی (ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شکل نگرفته بود در دوران دفاع مقدس ما باخته بودیم و با وجود زحمات سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، این نقش بسیار پررنگ بسیج و شجاعت­ ها و شهامت­ های بسیجیان بود که باعث شد انقلاب اسلامی در آن عرصه بسیار سخت پیروزمندانه بیرون بیاید.

معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برنامه­ های گرامیداشت هفته بسیج امسال مالامال از استکبارستیزی است و لازم است مردم ما بدانند که دشمن کیست و چه برنامه­ هایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر