جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۹۱۲
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر در نشست سه شنبه شب خود آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر کشور را در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت محکوم کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه دیر در این نشست گفت: مردم صاحب کشور هستند و اعتراض حق آنان است اما این اعتراض‌ها باید در چارچوب قانون باشد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: بستن راه، ایجاد ناامنی و آتش زدن بانک‌ها کار مردم وفادار به نظام اسلامی نیست.

وی گفت: مقام معظم رهبری با پذیرفتن نظر کارشناسی سه قوه مبنی بر مدیریت مصرف سوخت حفظ ساختار نظام و جلوگیری از موج سواری دشمنان اسلام را مطرح کردند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مردم صف خود را از آشوب گران جدا کردند، ادامه داد: مسئولان باید دقت کنند که گرانی و افزایش نرخ کالا در بازار صورت نگیرد و دستگاه‌های تعزیراتی، اصناف و صنعت و معدن بر بازار نظارت مستمر داشته باشند تا مردم امیدوار باشند.

وی صرفه جویی در مصرف سوخت، هدفمندی یارانه سوخت و صادرات آن را از فایده‌های طرح مدیریت مصرف سوخت عنوان کرد.

فرماندار دیر گفت: تحریم‌های اقتصادی حداکثری از ناحیه دشمن بر مردم صورت گرفته‌است.

کریم علی حسنی افزود: با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور درآمد حاصل از صرفه‌جویی در مصرف سوخت هدفمند می‌شود و یارانه آن به قشر پایین و کم درآمد جامعه باز می‌گردد.

وی با پرهیز از اتهام به همدیگر گفت: همه باید سعی کنیم برای حفظ آرامش جامعه و نظام اسلامی از انگشت اتهام به همدیگر پرهیز کنیم.

فرماندار دیر اضافه کرد: مسئولان باید تحمل اعتراض مردم را داشته باشند و مردم همه باید بدانند که هر اعتراضی با آشوب، تخریب و توهین نیست.

وی  گفت: مشکلات سهمیه سوخت شناورهای صیادی و تاکسی تلفنی‌ها در دست بررسی و پیگیری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم بعد از ۴۱ سال همانند روزهای اول انقلاب هوشیار تر و آگاه تر در صحنه هستند  و نمی‌گذارند که انقلاب از ناحیه مخالفان و دشمنان آسیب ببیند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: اصلاح قیمت بنزین یک اقدام کارشناسی بود که مقام معظم رهبری از این اقدام حمایت کرده‌است و مردم هم لبیک گفته‌اند و با هوشیاری و بیداری سریع صف خود را از آشوبگران و اخلال گران جدا کردند.

وی گفت: در حال حاضر کشور نیاز به آرامش دارد و مسئولان هم قول داده‌اند که بازار را مدیریت کنند تا هیچ افزایش در نرخ کالا در بازار نباشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر