جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۹۳۶
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‎‌بینی نقشه‎های هواشناسی با خروج سامانه بارشی دمای هوا در این استان از امروز بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‎کند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا با افزایش سرعت وزش باد شمالی در برخی از ساعت‌های شبانه روز سواحل استان تا حدودی مواج باشد.

وی بیان کرد: در این مدت علاوه بر کاهش دما احتمال وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر جزیره خارگ و دیلم به ترتیب با ۱۳۵ و ۳۵ میلی‌متر بیشترین و کمترین میزان بارش را داشتند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با پدیده مه و کاهش دید و در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل شب در ارتفاعات استان و قسمت‌های جنوبی با احتمال وقوع بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۶ گاهی روی دریا تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز دور از سواحل جنوبی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده‌است.

مساعدی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۸:۵۹، مد ۱۶:۵۱ و جزر دوم  ۲۱:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر