پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۹۹۴
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت پنجم آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی و نامگذاری این هفته به نام هفته بسیج نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مهمترین ماموریت بسیج برطرف کردن تهدیدهای انقلاب اسلامی است به همین سبب با تفکر و استراتژی دفاعی، بسیج توانسته در چهل سالگی عمر خود از تمام حوادث گوناگون به خوبی عبور کند.

سردار علی رزمجو افزود: رمز موفقیت بسیج مواجه شدن با تهدیدهای گوناگون است و این ارتش مخلص خدا آینده خود را دورنمای انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش‌های آن می‌داند به همین سبب از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: امروز بسیج توانسته با به هم ریختن معادله‌های سیاسی دشمن آنها را به چالش بکشاند.

سردار رزمجو افزود: قلمرو حرکت دشمن متناسب با حرکت بسیج است به این ترتیب هر چقدر بسیج را آماده نگه داریم موفقیت ما نیز بیش‌تر می‌شود.

وی شعار امسال هفته بسیج را "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" عنوان کرد و گفت: در این هفته بیش از پنج هزار عنوان برنامه طراحی شده که از این شمار 11 برنامه محوری و شاخص در مرکز استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دبیر هفته بسیج استان بوشهر گفت: در این نمایشگاه 84 هزار جلد کتاب در قالب سه هزار و 500 عنوان به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ رضا جمالی اضافه کرد: این کتاب‌ها با تخفیف 20 تا 50 درصد از 80 ناشر در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، آموزشی، کمک درسی و حوزه‌های دیگر برای قشرهای مختلف کودکان، نوجوانان،

بزرگسالان، دانش‌آموزان و دانشجویان عرضه شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه کتاب به مدت 23 روز برپاست و مردم همه روزه می‌توانند صبح و بعدازظهر به این محل مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر