سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۰۰
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: همزمان با تغییر نرخ بنزین ۲۴ پرونده تخلف در خصوص افزایش غیرقانونی قیمت‌ها در استان تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر، زهرا افضلی نیا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هرگونه افزایش قیمتی بدون مجوز این سازمان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: برهمین اساس هر گونه افزایش قیمت در زمان حاضر غیرقانونی است برهمین اساس، برنامه‌های بازرسی و گشت‌های ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در استان بوشهر فعال هستند.

افضلی‌نیا بیان کرد: در همین ارتباط شهروندان باید هرگونه افزایش قیمت در آژانس‌ها و میوه و تره‌بار را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

وی یادآور شد: گشت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به هر گونه تخلف‌ صنفی و گران‌فروشی در کنار بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر فعال شده و با بازرسی‌های منظم در تلاش برای جلوگیری از هرگونه تخلف هستند.

 افضلی‌نیا گفت: درراستای کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان درشهر بوشهر هشت اکیپ مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت فعال و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به تاثیر مستقیم افزایش نرخ بنزین بر حمل و نقل شهری افزود: در همین رابطه نشستی با تاکسیرانی شهرداری بوشهر در خصوص تثبیت قیمت تاکسی‌ها برگزار شد.

افضلی نیا اضافه کرد: براین اساس همه تاکسی‌های زیر نظر شهرداری موظفند به‌طور منظم خدمت رسانی کنند  و در صورت کمرنگ بودن حضور تاکسی‌ها مردم می‌توانند به سامانه ۱۳۵ صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۲۴ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: همچنین شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت‌های بدون مجوز راه اندازی شده تا این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر