شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۱۵
جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و هدایت‌های موثر توانست فتنه دیگری از فتنه گران را خنثی و ناکام کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: در حوادث مربوط به اعلام سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن، در حالی که فضای ابهام، سوال و اعتراض در میان مردم به وجود آمده بود، عده‌ای فرصت‌طلب و معاند اقدام به اغتشاش‌گری و آشوب کردند که رهبر معظم انقلاب در درس خارج از فقه با سخنان خردمندانه، حکیمانه، نگاه بلندای معرفت و بصیرت الهی خود به میدان آمد و جلوی آتش و فتنه را گرفت و کشور را به آرامش و ثبات رساند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب کشور فتنه‌های زیادی ازجمله در سال‌های ۸۸ و ۹۶ را پشت سرگذاشته است، گفت: در فتنه اخیر نیز به بهانه افزایش قیمت بنزین افرادی  فرصت‌طلب و کینه توز به ولایت و انقلاب اقدام به اغتشاش‌گری و تخریب اموال عمومی زدند که با سخنان رهبر معظم انقلاب این فتنه خنثی شد.

رکنی حسینی اظهار کرد: هیچ‌ کسی منکر آزادی و مطالبه‌گری مردم به‌صورت مسالمت‌آمیز و از راه قانونی نیست اما آزادی که امنیت کشور را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و آتش بزنند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

امام جمعه گناوه گفت: آنهایی که به‌دنبال  هرج و مرج و برهم زدن امنیت در کشور هستند بدانند رهبر، مردم و مسوولان با آنها به شدت برخورد می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان و معاندان همراه با رسانه‌های معاند در حوادث اخیر خوشحال و خرسند شدند که مملکت دچار تنش بزرگ شده و انقلاب از بین خواهد رفت اما آنها کور خواندند و بدانند این شجره طیبه  حاصل خون هزاران شهید است و نمی‌توانند ضربه و خدشه‌ای به آن وارد کنند.

رکنی حسینی گفت: مسئولان باید نظارت مستمر و مداوم بر بازار داشته باشند تا فرصت طلبان نتوانند به بهانه افزایش بنزین اقلام و کالاها را گران کنند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج از بدو انقلاب تاکنون هر کجا احساس کرده که دشمن به دنبال ضربه زدن به ممکلت است با بصیرت ورود و از کیان و ارزش‌های نظام حفاظت و پاسداری کرده است.

امام جمعه گناوه گفت: بسیج یک گنجینه بسیار باعظمت و بسیجی بودن و تفکر بسیجی افتخاری برای همه است.

وی بیان کرد: راهپیمایی حمایت از ولایت و امنیت کشور هفته آینده با حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر