پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۷۲
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در مقابل باران پاییزی کم آورد و خسارت دید.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مسؤولین استانی هر چند خودشان را به بیراهه بزنند ولی موضوع تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) اهرم که خواسته به‌حق مردم تنگستان است را باید جدی گرفت. گر چه یادمان نرفته در سال‌های نه چندان دور بیمارستان نیمه‌ ساخته اهرم جولانگاه سگ‌های ولگرد شده بود و هیچ مزیتی برای تنگستانی‌ها نداشت تا اینکه بعد از سال‌ها فاز اول این بیمارستان که در حد یک درمانگاه معمولی با یک پزشک عمومی بود آغاز به کار کرد.

سال‌ها از پی هم گذشت و اندک امکاناتی به اوضاع تجهیز این بیمارستان اضافه شد ولی باز نمی‌شد نام بیمارستان را به این مکان درمانی اهالی تنگستان داد و حالا با گذشت چندین سال از عمر این بیمارستان و افتتاح فاز دوم که به لحاظ ظاهری رنگ و لعاب شبیه‌تری به بیمارستان گرفته است متاسفانه در پس بی‌مهری‌های مسؤولین استانی تنها آنچه عاید مردم تنگستان شده است اتاق‌های تو در تویی است که فقط و فقط اتاق خالی است.

سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در مقابل باران پاییزی کم آورد و خسارت دید. طبق گزارش واصله از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم سقف‌های فاز جدید و تازه تاسیس این بیمارستان نم داده و چکه می‌کند.

اینکه در باران احتمال وقوع این جور اتفاقات امری طبیعی است جای خود ولی از مهندسین و دست‌اندرکاران این بیمارستان باید پرسید یک مکان تازه تاسیس که حدود یک سال از افتتاح آن می‌گذرد آیا باید به این وضعیت دچار شود که برای جلوگیری از چکه‌های آب که از سقف بیمارستان جاری شده از سطل استفاده شود، آیا این زیبنده بیمارستان تنگستان است؟

آیا مردم تنگستان نباید در بیمارستان شهر خود به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی شده شاهد حضور پزشکان متخصص در تمامی زمینه‌های درمانی باشند؟

آیا این حق تنگستانی‌ها نیست که برای درمان در خصوص قلب، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، چشم، کودکان، ارتوپد، زنان، گوش و حلق و بینی، کلیه و … دغدغه‌ای نداشته و به‌ جای طی مسافت تا مرکز استان و حتی مراکز برخی شهرستان‌ها در مرکز شهرستان خود مداوا شوند.

مسؤولان در استانی و شهرستانی بایستی با اهمیت بیشتری این مسائل را دنبال کرده و به فکر مردم محروم تنگستان باشند چراکه تحقق این خواسته به‌ حق مردم آن‌چنان هم که در فکر آقایان مسؤول آنالیز می‌شود سخت و مشکل نخواهد بود.

اگر مردم داری شعار امروز مسؤولین است پس باید موانع را برطرف کرد و ریشه هر آنچه باعث پیشرفت و رشد و تعالی در تنگستان است را خشکاند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر