پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۷۹
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: دشمن از تفکر بسیجی در هراس است و بسیج و سپاه در کنار مردم هستند و اجازه نخواهند داد پای دشمنان به کشور کشیده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ ایرج سلیمانی به مناسبت هفته بسیج روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  بسیج ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی و شجره طیبه است که در همه عرصه‌های محرومیت زدایی، ساخت و ساز، گروه جهادی و بهداشت فعال است.

وی گفت:  در راستای اعتلای بسیج و ماموریت چهارده گانه آن توسط مقام معظم رهبری در قالب خدمات اجتماعی و مردم داری بسیج فعال بوده‌است.

فرمانده سپاه سید الشهدا دیر با اشاره به  وقایع اخیر کشور افزود: بسیج در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در اجرای طرح مدیریت سوخت حمایت می‌کند و هیچ گونه اجازه‌ای به آشوب‌گران و نفوذ دشمن به کشور نخواهد داد.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج ۱۰۰ برنامه مختلف و متنوع درحوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در دست اجراست.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: پنجم آذرماه راهپیمایی مردم علیه آشوب گران و حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و اجتماع بزرگ بسیجیان در قالب شکوه مقاومت با حضور سه هزار نفر از نیروهای بسیجی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در اجرای طرح مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای سال،  ۱۹ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده‌است و پنج واحد مسکونی دیگر در هفته گرامیداشت بسیج واگذار خواهد شد.

فرمانده سپاه سید الشهدا دیر، سرکشی از خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا، حضور سازمان یافته حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با زنان پیشکسوت بسیجی، اجرای برنامه همگام با کشاورز، نشست بصیرتی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، یادواره شهدای دانش‌آموز و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و افتتاح ساختمان بسیج رسانه را از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر