جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۸۶
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به بوشهر آمده‌ام تا با دانش فنی‌ام تیم را از بحران خارج کنم.

به گزارش فکرشهر از مهر، میشو کریستوویچ در نشست خبری پیش از دیدار شاهین شهرداری بوشهر مقابل سایپا اظهار داشت: من مربی جدید شاهین هستم و هفت روز قبل به این تیم اضافه شدم. این آگاهی را دارم که در شرایط خوبی به شاهین نیامده‌ام، اما نهایت تلاشم را برای این تیم می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب شاهین شهرداری بوشهر گفت: می‌دانم که شاهین در قعر جدول است و شرایط بدی دارد. این تیم ۲۲ گل دریافت کرده و تنها پنج گل زده است، اما من به دانشم ایمان دارم و می‌خواهم که تیم را از این شرایط نجات دهم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه تیمش در هفته جاری به مصاف سایپایی می‌رود که در هفته‌های گذشته نتایج قابل قبولی کسب نکرده است، تصریح کرد: می‌دانم که سایپا شرایط خوبی ندارد. این تیم در پنج بازی گلی نزده و پیروز نشده است. تفکر من برای بازی فردا اول از همه ارائه بازی خوب و بعد پیروزی است، چون اگر گلی نزنیم و بازی را نبریم رضایت کامل را برای من به همراه نخواهد داشت. سایپا تیم جوانی است و بازیکنان با استعدادی دارد. این تیم از یک مربی جوان و خیلی خوب بهره می‌برد و شروع خوبی در ابتدای فصل داشته است، اما در هفته‌های اخیر عملکرد این تیم خوب نبوده. تلاش من در شاهین برای ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج خوب خواهد بود.

کریستیچوویچ درباره حضور پررنگ مربیان کروات در ایران، عملکرد خاکستری کرانچار و نتایج درخشان برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برانکو و کرانچار مربی بزرگی در کرواسی هستند. مربیان کروات زیادی از جمله این دو نفر، استانکو، ایویچ، بوناچیچ و بگوویچ در اینجا بوده‌اند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. برانکو با تیم ملی و پرسپولیس نتایجی عالی به دست آورد. کرانچار هم نتایج خیلی خوبی در سپاهان کسب کرد. تمام این مربیان خصوصیات مثبتی داشته‌اند، اما برانکو کارهای بزرگی انجام داده و یکی از بزرگترین مربیان کروات در ایران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر