پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۰۸۸
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی مناطق زلزله‌زده دشتی در بازپرداخت تسهیلات ناتوان هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید کمال الدین شهریاری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت بازپرداخت تسهیلات زلزله سال ۹۲ بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: در ابتدای سال ۹۲ زلزله شدیدی در بخش شنبه و طسوج رخ داد و خرابی های زیادی نیز به دنبال داشت که تعداد زیادی از عزیزانمان در این حادثه جان خودشان را از دست دادند.

وی افزود: در آن زمان در راستای کاهش آلام مردم همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت خوبی داشته اند و بانک مسکن تسهیلات ساخت منازل مسکونی پرداخت کرده اند.

وی افزود: شغل اکثر شهروندان و روستائیان کشاورزی است و خیلی از افراد نیز تحت پوشش نهاد های حمایتی هستند که در پرداخت تسهیلات ناتوان هستند.

شهریاری ادامه داد: در چند سال اخیر اقدامات و پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دشتی نیز بر ضرورت مقاوم سازی منازل مسکونی در سطح روستاها تاکید کرد و گفت: دهیاران اهتمام جدی نسبت به این موضوع داشته باشند.

روح الله قلی زاده تنگستانی افزود: تاکنون در زمینه مقاوم سازی منازل مسکونی کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته که از این حیث رتبه برتر استان به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر