چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۰۰
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر بر لزوم جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در استان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها یک ضرورت است و باید نظارت‌های بیشتری صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند شنبه‌شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر به خوبی صف خود را با اغتشاش‌گران جدا کردند و اخلال‌گری‌ها را محکوم کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر همواره در تامین امنیت نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته‌اند، اضافه کرد: مردم بوشهر با حماسه حضور خود برگ زرین دیگری در کارنامه استان بوشهر ثبت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضور به‌موقع مردم باعث ناکامی دشمنان شده است، تصریح کرد: دشمن برای ناپایداری امنیتی برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده بود که مردم با حضور خود آنها را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه همدلی خوب بین مردم، مسئولان، دستگاه‎های انتظامی، قضایی و امنیتی باعث عبور از این وضعیت شده است، ادامه داد: برخی بانک‌ها و فروشگاه‌ها مورد حمله اخلال‌گران قرار گرفت که خسارت بالایی وراد شد.

گراوند با اشاره به اینکه از انتقاد و اعتراض منطقی حمایت می‌کند و نظام اسلامی مشکلی با این موارد ندارد، افزود: هر وقت اعتراض منجر به تخریب اموال عمومی و مردم شود، پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم، اضافه کرد: حل مشکلات مردم و جلوگیری از  افزایش قیمت‌ها یک ضرورت است و همه مسئولان باید در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر برکات بسیار زیادی داشته و دو هزار و ۵۳ میلیارد تومان پروژه تصویب شد که تاکنون ۵۱۳ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر