پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۴۹
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه زنجیره توزیع برخی اقلام در استان بوشهر معیوب است، گفت: مردم باید برخورد با گران‌فروشان را لمس کنند.

به گزارش فکرشهر وبه نقل از مهر، مجید خورشیدی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای مردم یک ضرورت است و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی برگزاری تورهای رسانه‌ای را در راستای اطلاع‌رسانی بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی زمینه بازدید خبرنگاران و فعالان اجتماعی از پروژه‌های حوزه کاری خود را فراهم سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم اطلاع‌رسانی مناسب در مقابله با تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان، بیان کرد: دشمن همه تلاش خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است و مقابله با این توطئه‌ها ضروری است.

وی بر لزوم انعکاس مطالبات مردم از رسانه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در راستای مقابله با گران‌فروشی اقدامات خوبی در دستور کار گرفته است و باید مردم به خوبی برخوردهای با گرانفروشان را ببینند و لمس کنند.

خورشیدی با اشاره به لزوم تعطیلی واحدهای گران‌فروش، تصریح کرد: در صورتی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای گران‌فروشی کنند ضمن تعطیلی آنها باید نسبت به نصب پارچه با درج عنوان گران‌فروشی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه زنجیره توزیع برخی اقلام در استان بوشهر معیوب است تصریح کرد: استان بوشهر یک استان ساخلی است و نباید قیمت ماهی و میگو در استان‌های میانی کشور از بوشهر ارزان‌تر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر