شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۵۰
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام ۸۰ باند سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: در هشت ماه نخست امسال ۲۹۷ سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های مهم امسال نیروی انتظامی بوده است و در این راستا در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی اجرا شده است.

وی از شناسایی و دستگیری ۲۹۷ سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ باند سرقت در سطح استان شناسایی و منهدم شده و ۱۸۲ سارق و ۱۱۵ خریدار اموال مسروقه دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کشف ۹۸۴ فقره سرقت در سطح استان بیان کرد: در زمینه سرقت‌های مسلحانه شاهد کاهش کاهش ۴۰ درصدی در سطح استان هستیم.

وی میزان کاهش سرقت قطعات خودرو را سه درصد عنوان کرد و افزود: سرقت داخل خودرو ۱۳ درصد، سرقت محموله ۵۰ درصد، قاپ زنی ۳۶ درصد، جیب‌بری ۱۰۰ درصد و سرقت مغازه هشت درصد کاهش داشته است.

سهرابی با اشاره به منفی بودن آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی طی هشت ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در امنیت داشته‌اند و این آمارها با همکاری مردم حاصل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر