سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۵۶
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به خدمات ارتباطی مطلوب در روستاهای استان، از اجرای پروژه های جدید ایجاد پوشش همراه در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در نشست بررسی روند اجرایی پروژه های ایجاد پوشش همراه در بوشهر اظهار داشت: از اقدامات ارزشمند وزارت ارتباطات فراهم سازی زمینه‌های اشتغال روستایی و بسترسازی مناسب برای اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد پوشش همراه در روستاهای کاردانه، حناشور و سهو از توابع شهرستان دشتی و روستای جمیله از توابع شهرستان دشتستان تا پایان دی ماه اقدامات لازم انجام می‌شود.

سملیان افزود: وزارت ارتباطات سبب ارائه خدمات ارزان قیمت، گسترش و توسعه خدمات ارتباطی و حتی کاهش هزینه‌های روزمره با استفاده از فناوری‌های نوین در روستاها شده است که باعث رونق کسب و کارهای الکترونیکی و گسترش اشتغال روستایی و مهاجرت معکوس از شهر به روستا شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: هدف از توسعه پوشش ارتباطی روستایی، بهبود کیفیت زندگی همه مردم است.

وی ادامه داد: کوشش برای دستیابی به توسعه پوشش ارتباطی باید به شکلی باشد که منافع اکثریت مردم را در بر گیرد، در صورتی که بخش محدودی از جامعه از فرایند توسعه که خود یک فرایند تغییر مطلوب است بهرهمند شوند نمیتوان آن را توسعه نامید.

سملیان با بیان جزئیات اجرای پروژه های ارتباطی در استان خاطر نشان کرد: در این راستا پوشش ارتباطی روستائی یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه ی اداره ارتباطات استان را شکل داده و از سوی دیگر یکی از اساسی ترین محور های توسعه ی ارتباطی را شامل می شود.

وی اظهار داشت: توسعه ارتباطی روستایی بخش مهمی از فرایند توسعه ارتباطی ملی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خود اختصاص می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر