پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۱۷۷
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشگی استان بوشهر گفت: برای مقابله با حادثه‌ها و خطرهای احتمالی شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای سه ست تجهیزات "سی بی آر ان ای" به این استان اختصاص یافته‌است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو روز دوشنبه در بازدید از مرکزهای اورژانس شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود:  یکی از این ست‌ها که بزودی وارد استان بوشهر می‌شود در شهرستان دیر مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نگرانی بروز حوادث در صنایع بیشتر است و واحدهای صنعتی باید با خرید تجهیزات لازم اورژانسی در کنار شبکه بهداشت و درمان به مردم خدمات خوبی بدهند.

دادجو ادامه داد: شهرستان دیر در همسایه صنعت قرار گرفته و توجه به تجهیزات اورژانس این شهرستان قابل توجه است و صنعت هم باید طرح پیوست سلامت را تهیه کند و اورژانس هم در زمینه آموزش همکاری خواهد کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: هم اکنون اورژانس هوایی با بالگرد در تمام شهرستان‌ها این استان بجز دیر فعال است و اورژانس این آمادگی دارد که با احداث پد بالگرد در بیمارستان دیر خدمات رسانی هوایی را انجام دهد.

وی گفت: افزایش یک پایگاه اورژانس شهری دیر و یک دستگاه آمبولانس و تعمیر آمبولانس‌ها در دستور کار است و در صورت افتتاح ساختمان اورژانس شهر دوراهک برای تجهیزات آن آمادگی کامل داریم.

دادجو اضافه کرد: هم‌اکنون در استان بوشهر ۱۱ پایگاه اورژانس در کانکس فعالیت دارند که امیدواریم با کمک فرمانداران و افراد خیر بتوانیم هر چه زودتر جشن حذف پایگاه‌های کانکسی را برگزار کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با تلاش اورژانس ۱۱۵ مردم هیچ گونه نارضایتی در این زمنیه ندارند.

احمدآخوندی افزود: با تقویت پدبالگرد، تجهیرآمبولانس‌ها، پایگاه دوم شهری و افتتاح اورژانس شهر دوراهک در خدمات دهی به مردم گام‌های موثری برداشته می‌شود.

وی گفت: با توجه به وجود صنعت در این شهرستان و بروز احتمالی حوادث شیمیایی نیاز است که صنعت خود را در مقابل این حوادث تقویت و تجهیز کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر