شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۲۱۳
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: با تلاش مامور آتشنشانی پتروشیمی خارگ، یک راس بره آهو از مرگ حتمی نجات یافت.

یکی از آتش نشانان شرکت پتروشیمی در این باره به «فکرشهر» گفت: باتوجه به شروع بارندگی و باد شدید در حال گشت و سرکشی به نقاط کارخانه بودم که متوجه شدم بره آهویی که زمان زیادی از تولدش نمی گذرد در میان باد و باران از گله آهوان جا مانده است.

صادق کرمی ادامه داد: به محض دیدن بره آهو و بررسی وضعیت جسمی بره آهو مشخص شد که از لحاظ جسمی مشکلی نداشته اما به شدت گرسنه است که با همکاری واحد آتش نشانی آهو را به ایستگاه منتقل کردیم.

وی افزود: پس از هماهنگی با مسوولین اداره حفاظت محیط زیست، بره آهو به اداره فوق منتقل شد تا  تحت تیمار و درمان های لازم قرار گیرد و پس از بهبودی کامل رهاسازی خواهند شد.

به گزارش «فکرشهر»، با توسعه زیرساخت‌های زیستی و تلاش حفاظت محیط زیست، همکاری مردم دوستدار طبیعت و همچنین شرکت‌های مستقر در خارگ، جمعیت آهوان در این جزیره مرجانی افزایش یافته است. همچنین، به گزارش مرکز اطلاع‌ رسانی محیط زیست، جزیره خارگ، یکی از بزرگ ‌ترین و مهم ترین جزایر خلیج‌ فارس است که از سال ۱۳۵۴ تا کنون به‌ عنوان یکی از مناطق چهارگانه سازمان (پناهگاه حیات‌ وحش) در استان بوشهر، مدیریت‌ شده و از تنوع زیستی آن حفاظت می‌شود.

نظرات بینندگان
امیر
|
-
|
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸
دوست دارم بره اهو داشته باسم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر