پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۲۵۷
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه وحدت شهرستان عسلویه در سایه فرهنگ بسیجی شکل گرفته است، گفت:‌ عسلویه از امن‌ترین شهرستان‌ها در اتفاقات اخیر کشور بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالنبی یوسفی در رزمایش شکوه و اقتدار و جشن ۴۰ سالگی بسیج در شهرستان عسلویه اظهار داشت: حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و بسیج به عنوان یک فرهنگ به نظام اسلامی هدیه کرد.

وی افزود: بسیجی کسی است که هستی خود را درراه عقیده فدا می‌کند، آزادگان زندان‌های مخوف صدام را با عزت سپری کردند، جانبازان عزیز بخشی از وجود خویش را تقدیم انقلاب کردند و ایثارگران در همه صحنه‌ها حضور دارند و راه پر افتخار شهدا را ادامه می دهند.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: در طول چهل بسیج در تمام گردنه‌های سخت حاضر بوده و با همت و تلاش دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

یوسفی افزود: بسیجی شجره طیبه و تنومندی است و مردم در عمل پای بسیج ایستاده‌اند. بسیج در تمام مسایل پای کار بوده است و در خط مقدم بوده است و برای حفظ دستاوردهای نظام خوش درخشیده است.

وی به نقش ویژه بسیج در وحدت و همدلی اشاره کرد و افزود: در شهرستان عسلویه به همت شما بسیجیان وحدت خوبی حاکم است. مردم شریف و نجیب عسلویه وحدت و همدلی خود را به رخ کشیدند. در قضایای اخیر هم از امن‌ترین شهرستان‌ها بودیم زیرا مردم همه پشتیبان نظام هستند و به پای آن ایستاده‌اند. این وحدت در سایه فرهنگ بسیج شکل گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه نیز گفت:به برکت خون شهدا و حضور مردم در قالب بسیج مردمی و باهدایت حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در این شجره طیبه در تمام عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده است.

سرهنگ مهدی حسن زاده بیان کرد: در جریان اعتراضات اخیر شهرستان عسلویه امن بود و بسیجیان شهرستان با یک فراخوان ساده همه حاضر شدند و گشت‌ها را تقویت کردند و در جای جای شهرستان با آمادگی کامل حضور یافتند.

وی تاکید کرد: با همکاری شورای تامین و برادران نیروی انتظامی امنیت کامل در شهرستان تامین شد. فرماندهان پایگاه‌های مقاومت برای حضور در صف اول حضور داشتند و پیش‌قدم بودند که جا دارد از تلاش این عزیزان تقدیر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر