جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۲۱
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: به مناسبت هفته بسیج یادواره زنان شهیده و ایثارگر در مسجد جامع شهر خورموج برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج صبح پنجشنبه در این مراسم به جایگاه و منزلت بسیج اشاره کرد واظهارداشت: زنان در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند و به خوبی توانسته اند ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کردند، افزود: اخلاص در عمل به عنوان موضوع زیر بنایی و سرنوشت ساز است و اگر می خواهیم حرکت ما ماندگار شود باید با اخلاص باشیم.

مصلح ادامه داد: یکی از موارد که همواره شهدا عزیز ما بر روی آن تاکید داشتند حفظ حجاب بوده است که در تمامی وصایا آنها به این موضوع اشاره شده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه سعادت و خوشبختی تبعیت از رهبری است، خاطر نشان کرد: امروز دختران و پسران ما مورد تهاجم دشمنان هستند که می طلبد خانواده ها بیش از پیش هوشیار باشند.

امام جمعه خورموج خاطر نشان کرد: متاسفانه قبح گناه بی حجابی در خانواده ها شکسته شده است و دشمن هیچ گاه عقب نشینی نمی کند و متناسب با زمانش کار خود را انجام می دهد.

مصلح خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری همواره بر روی آن تاکید دارد سبک زندگی اسلامی است .

وی بیان کرد: در بحث ازدواج آسان خانواده ها توجه جدی به آن داشته باشند و متاسفانه امروز سن ازدواج به خاطر تجملات بالا رفته است.

مصلح همچنین بر ضرورت حفظ حجاب و پاکدامنی و جهاد نهضت تکثیر جمعیت تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر