جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ لیلا بحرینی: این روزها تئاتری متفاوت در برازجان به روی صحنه رفته که به عنوان سفیر محیط زیست استان بوشهر نیز انتخاب شده است؛ تئاتری با عنوان «پ مثل پرنده» به کارگردانی «ناصر آویژه» که تهرانی است و تهیه کنندگی «رضا بازدار» که دشتستانی است...
کد خبر: ۶۴۳۳۱
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸

فکرشهر ـ لیلا بحرینی: این روزها تئاتری متفاوت در برازجان به روی صحنه رفته که به عنوان سفیر محیط زیست استان بوشهر نیز انتخاب شده است؛ تئاتری با عنوان «پ مثل پرنده» به کارگردانی «ناصر آویژه» که تهرانی است و تهیه کنندگی «رضا بازدار» که دشتستانی است.

تهیه کننده این نمایش در گفت و گو با «فکر شهر»، با بیان این که کارگردان و نویسنده این کار، هر دو تهرانی هستند، اظهارداشت: در تابستان، جناب «آویژه» ـ کارگردان ـ از سوی مجتمع فرهنگی شهید شاهینی، به برازجان دعوت شدند و در تابستان یک دوره مقدماتی بازیگری در این شهر برگزار کردند که از بین حدود هفتاد هنرجو، بیست نفر در دو گروه 10 نفره انتخاب شدند و بچه ها حدود سه الی چهارماه تمرین کردند.

رضا بازدار با بیان این که «هنرجوهای حاضر در این نمایش، همه در رده سنی نه تا چهارده سال هستند»، افزود: ما این تئاتر را تولید کردیم و به محیط زیست ارائه دادیم و آن ها خوششان آمد و استقبال کردند؛ همچنین این کار از طرف مدیرکل  محیط زیست به عنوان سفیر فرهنگی محیط زیست استان معرفی  شده است.

وی در مورد اجرا در شهرهای دیگر نیز به «فکرشهر» گفت: از هفته آینده، هر پنجشنبه و جمعه در یک شهر از سطح استان اجرا خواهیم داشت و این کار یک کار حرفه ای کودک است و بچه ها خیلی تلاش کردند و دوست داریم مردم کارهایمان را ببینند و بدانند یک تئاتر چقدر در روحیه کودکان، نوجوانان  و بزرگسالان تاثیر دارد.

به گزارش «فکرشهر»، تئاتر «پ مثل پرنده»، از اول تا هشتم آذرماه، هر شب ساعت 19، در تالار فرهنگ برازجان به روی صحنه می رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر