جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۷۳
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: در نخستین دربی‌ بوشهر و در هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران دو تیم شاهین شهرداری‌ بوشهر و پارس جنوبی‌جم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با هفته دوازدهم  رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های ایران، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر  و پارس جنوبی جم  عصر امروز در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند.

این رقابت به عنوان نخستین دربی استان بوشهر با فراز و  نشیب‌هایی همراه بود و دو تیم بوشهری، برای کسب سه امتیاز این رقابت برنامه‌ریزی کرده بودند.

شاهینی‌ها که  با مربی جدید کرواتی نخستین بازی خانگی را تجربه می‌کرد برای  نخستین پیروزی خود وارد میدان شد و از همان دقایق اولیه این بازی حملاتی خطرسازی بر روی دروازه جمی‌ها تدارک دید.

 نخستین گل این بازی توسط شاهین شهرداری بوشهر در دقیقه 21 بازی ثبت شد در این گل مهاجم جوان شاهینی‌ها با استفاده از پاس ارسالی موفق شد با ضربه پغل پا گل  نخست را برای تیمش به ارمغان آورد.

حملات تیم شاهین شهرداری بوشهر بر روی دروازه حریف ادامه یافت تا اینکه بازیکن شاهین در دقیقه 34 در داخل محوطه جریمه بر روی مهاجم پارس جنوبی خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

در این پنالتی محمد نوری  توانست با گل کردن این ضربه بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم حملات دو تیم بر روی دروازه‌ها افزایش یافت و در دقیقه 63 این رقابت،  مصطفی احمدی با دریافت دومین کارت زرد از زمین خارج شد تا شاهین بوشهر 10 نفره بازی را ادامه دهد.

شاهینی‌ها و جمی‌ها بارها بر روی دروازه‌ها خطرساز شدمد که مهم‌ترین آنها  در دقیقه 58 بود که شوت خطرناک حسن نجفی از پشت محوطه جریمه پارس جنوبی جم در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

همچنین مجددا در دقیقه 79  شوت خطرناک صادق بارانی از کنار دروازه پارسی‌ها به بیرون  رفت.

جمی‌ها هم خطرساز شدند که شوت خطرناک شهرام گودرزی از داخل محوطه جریمه، دروازه‌بان شاهین بوشهر آنرا مهار کرد.

پس از این گل دو تیم حملاتی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند ولی ثمری نداشت و بازی با همین نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید تا شاهین همچنان بدون پیروزی در قعر جدول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشد.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج‌ملک، عسگر محمدی و حمید نادری بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر