شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۷۹
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به توجه ویژه اشتغال مددجویان گفت: یک سوم طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته کل کشور توسط کمیته امداد در استان‌ها ایجاد شد که نشان از توجه این نهاد به اقتصاد، معیشت و اشتغال مددجویان است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مرتضی بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر توجه به معیشت و اقتصاد مددجویان اظهار داشت: ایجاد درآمد باثبات مددجویان با حفظ تکریم در راس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

وی، توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را  مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:ایجاد اشتغال ، احداث مسکن و ارائه برنامه‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این نهاد خبر داد و خاطر نشان کرد:یک سوم طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته کل کشور توسط کمیته امداد در استان‌ها  ایجاد شد که نشان از توجه این نهاد به اقتصاد، معیشت و اشتغال مددجویان است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به  اینکه در سال گذشته ، 2500 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی مددجویان استان بوشهر پرداخت شد گفت: سهم استان بوشهر از محل تبصره 14 برای سال آینده، 140 میلیارد تومان است و انتظار می‌رود در  امسال 2500 شغل جدید در استان بوشهر و برای مددجویان ایجاد شود.

بختیاری از انعقاد تفاهم نامه ایجاد یک‌هزار پنل خورشیدی برای روستاییان تحت پوشش در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد، استانداری بوشهر و سازمان برنامه و بودجه یک‌هزار پنل خورشیدی برای روستاییان تحت پوشش در استان بوشهر اجراء می‌شود و این غیر از تفاهم نامه 20 هزار پنل خورشیدی است که در چند روز گذشته بین کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین ایجاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر