سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۳۸۱
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: عملیات اجرایی ۱۵ واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان بهزیستی گناوه روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج باحضور مسئولان این شهرستان در آیینی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه گناوه در آیین کلنگ‌زنی یکی از این واحدها که بصورت نمادین برگزارشد، گفت: کمک به نیازمندان در جهت خانه‌دار شدن آنان از سفارش‌های دین مبین اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از بدو انقلاب تاکنون گام‌های مثبتی در این زمینه  برداشته شده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: افرادی که باری از دوش دیگران بر می‌دارند و به نیازمندان کمک می‌کنند اجر و پاداش عظیمی نصیب آنان خواهدشد.

رئیس اداره بهزیستی گناوه گفت: در سال جاری ۱۵ سهمیه جهت ساخت مسکن به مددجویان  تحت پوشش این نهاد اختصاص یافته که زمین آن توسط مددجو تامین شد و به همت بسیج سازندگی و بهزیستی احداث می‌شود.

مختار حمیدی افزود: در ساخت این واحدها ۱۰۰ میلیون ریال توسط بهزیستی بصورت بلاعوض به مددجویان اختصاص می یابد و انشعاب برق و آب و دیگر مجوزهای ساخت نیز رایگان است.

وی اظهارداشت: ۵۰ میلیون ریال به همت بسیج بصورت بلاعوض و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره ۴ درصد از دیگر مزایای این طرح است که در اختیار مددجو قرار می‌گیرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر