جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۴۱۲
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱

فکرشهر: رئیس کمیته انتتخابات حزب اعتماد ملی گفت: باید تمام تلاشمان را برای بازگرداندن اعتبار به صندوق رای به کار گیریم و از همه اعضای حزب که واجد شرایط هستند، می‌خواهم کاندیدای انتخابات مجلس شوند.

به گزراش فکرشهر از ایسنا، محمدجواد حق‌شناس در نشست استانی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه رویکرد ما حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: ما اگر بخواهیم به آرمان‌های حزب و اساسنامه و مرامنامه آن عمل کنیم، باید تمام تلاشمان را برای بازگرداندن اعتبار به صندوق رای به کار گیریم. خواهشم این است که چهره‌های حزب در مورد موضوعات کشور سکوت نکنند و با مردم سخن بگویند.

حق‌شناس همچنین خواستار ثبت نام حداکثری اعضای حزب در انتخابات شد و گفت: همه کسانی که شرایط کاندیداتوری را دارند در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

در ادامه ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی اعتمادملی اظهارکرد: اگر باز هم روحانی کاندیدای ریاست جمهوری شود به او رای می‌دهم و معتقدم انتخاب روحانی اشتباه اصلاح‌طلبان نبود. به هر حال ما کاندیداهایی را که ازسوی شورای نگهبان تایید شده بودند پیش رو داشتیم. از این رو این عملکرد روحانی باعث انفعال اصلاح‌طلبان نشود. دفاتر استانی حزب هم افراد واجد شرایط را به کاندیداتوری در انتخابات ترغیب کنند.

در ادامه این نشست محمدعلی افشانی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو باید با قوت و قدرت وارد شد و نباید حس کنیم از الان باید کنار بکشیم.

فاطمه کروبی نیز در بخشی از این نشست با اشاره به سهمیه بندی بنزین و بیان اینکه بیشتر معترضان بیکار و بازنشسته و کم درآمد بودند، اظهارکرد: در مجلس پنجم بحث‌های زیادی برای گرانی بنزین داشتیم و در نهایت در مجلس ششم به نتیجه رسیدیم و مجلس هفتم هم گفت بنزین هدیه به ملت است. حالا بعد از گذشت این همه سال ناگهان افکار عمومی را وارد یک شوک بزرگ می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر