پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۰۱
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی از برگزاری دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه کرمپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۸۰ نفر از سراسر استان بوشهر در دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی نام‌نویسی کرده‌اند و این جشنواره هم‌زمان با دهه مبارک فجر بهمن‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست داوری این جشنواره دی‌ماه امسال انجام می‌شود اضافه کرد: فراخوان دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی منتشرشده است و مهلت نام‌نویسی دهمین دوره جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی ۳۰ آذر امسال است.

کرمپور تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نمایندگی بوشهر بخش منابع را دانلود و مورداستفاده قرار دهند.

وی با اشاره به داوری مرحله نخست جشنواره تصریح کرد: داوری مرحله نخست جشنواره از طریق تلفنی برای حضور در مرحله دوم که به صورت زنده است، انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر کدام از مشاعره کنندگان لوح سپاس برای شرکت در جشنواره تقدیم می‌شود و به نفر اول جشنواره تندیس، لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال کمک‌هزینه سفر زیارتی، دوم و سوم تندیس و لوح و کمک‌هزینه سفر زیارتی به ترتیب معادل ۴.۵ و ۴ میلیون ریال اهدا می‌شود و مقام‌های چهارم و پنجم نیز با دریافت لوح تقدیر به ترتیب ۳.۵ و ۳ میلیون ریال به عنوان کمک‌هزینه سفر زیارتی دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر