شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۰۷
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: بهزیستی نیاز به حمایت و مشارکت اجتماعی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا حاجیونی ظهر دوشنبه در جمع اعضای شورای شهر دیلم اظهار داشت: سازمان بهزیستی تلاش گسترده‌ای در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف در نقاط مختلف دارد و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کند.

وی ضمن تشریح عمده فعالیت‌های سازمان بهزیستی از پیش از تولد تا دوره سالمندی بیان کرد: بهزیستی به تنهایی از عهده وظایف محوله بر نمی آید  و بر این اساس به دنبال ظرفیتهایی هستیم که بتوانند ما را در این امر یاری رسانند.

حاجیونی افزود: شورا و بهزیستی می توانند با مشارکت  هم  به جامعه هدف بهزیستی خدمت رسانند  ‌و ما از شورا خواستاریم که بخشی از اولویت‌های خود را به حمایت از گروه هدف بهزیستی اختصاص دهند.

عبدالرضا صادقی رئیس شورای اسلامی شهر دیلم از نگاه مثبت سرپرست بهزیستی استان نسبت به شورا تشکر کرد و گفت: باعث افتخار است که برای اولین  بار میزبان مدیر کل بهزیستی و هیئت همراه هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر دیلم تعامل گسترده‌ای با اداره بهزیستی شهرستان داشته و تا حد امکان و توان برای مساعدت و حمایت از گروه هدف آماده همکاری است.

صادقی افزود: در سال‌های گذشته شورای اسلامی شهر در برگزاری همایش با بهزیستی همکاری داشته و به اتفاق رییس بهزیستی با خانواده‌های تحت پوشش دیدار کرده و مساعدت‌هایی هم به خانواده ها کرده است.

این عضو شورا اظهار داشت: سیاست شورا سوق دادن خیرین به سمت بهزیستی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر