جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۴۳
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: رئیس هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: همه مسئولان و دست‌اندارکاران برگزاری انتخابات، اهتمام جدی به رعایت بی‌طرفی، صیانت از رای و فراهم‌ آوردن زمینه حضور پرشور، بانشاط و حداکثری مردم را مهمترین وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن ابراهیمی روز سه شنبه در نشست با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان دشتی افزود: از ۱۰ آذرماه جاری ثبت نام از داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار فرمانداری بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی به عنوان مراکز حوزه‌های انتخابیه در استان بوشهر آغاز شده و در بازدیدهای به عمل آمده از این مراکز روند نام نویسی از داوطلبان مطلوب است.

وی اضافه کرد: برای نظارت بر حسن برگزاری انتخابات هیات‌های بازرسی درشهرستان‌ها تشکیل و شروع به کار کرده‌است و در بازدیدهای به عمل آمده سعی خواهد شد مشکلات بررسی  و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار دشتی گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه و با نشاط در حوزه دشتی و تنگستان فراهم شده‌است و کار ثبت نام از داوطلبان در محل فرمانداری دشتی در دست انجام است.

عبدالله نادری افزود: ثبت نام از داوطلبان از ۱۰ آذرماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نادری ادامه داد: در دو روز نخست آغاز نام نویسی داوطلبان ۶ نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت نام کرده‌اند که همه نامزدها مرد هستند.

حوزه انتحابیه دشتی و تنگستان با ۱۵۰ هزار نفرجمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر