پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۷۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: جانمایی محل فعالیت موتورهای چهارچرخ در ایام تعطیلات نوروز در بندر گناوه در کارگروه تخصصی با حضور دستگاه‌های مرتبط بررسی و مشخص تا برای همیشه ساماندهی شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: کارگروه تخصصی ستاد هماهنگی خدمات سفر باید مکانی را برای جانمایی موتورهای چهارچرخ تعیین کند که باعث مزاحمت و مشکل برای شهروندان و گردشگران نشود.

سروش گرمسیری نژاد اظهار داشت: به منظور ارایه بهینه خدمات لازم است دستگاه‌های متولی بصورت جدی در امر جانمایی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت آنها همکاری کنند تا همه اقشار مردم این شهرستان و گردشگران بدون دغدغه و با کمال آرامش در این منطقه گردشگرپذیر نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در همه  نقاط  دنیا در حال رشد و درآمدزایی است،  گفت: تغییر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سازمان به وزارتخانه نشانه توجه ویژه دولت به این صنعت است و دراین شهرستان نیز باید تلاش شود.

گرمسیری نژاد اظهارداشت: باید در زمینه درآمدزایی از ورود گردشگران تنها به بازار بسنده کنیم و در بخش‌های دیگر نیز بویژه در روستاها به این مهم دست یابیم.

معاون امور فرمانداری گناوه افزود:  با یک برنامه‌ریزی مناسب نباید اجازه داده شود که در ساحل برای اسکان ،چادر برپا شود.

وی اظهارداشت: دستگاه‌های مرتبط یک نماینده که اختیار تام داشته باشد به ستاد هماهنگی خدمات سفر معرفی کنند.

رئیس اداره  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: این جلسه با دستور کار ارایه پیشنهاد و نظر برای خدمات‌دهی به گردشگران و برنامه اداره ورزش و جوانان برای ساماندهی موتورهای چهارچرخ برگزار شده است.

حمزه بهاگیر افزود: امیدواریم امسال با ساماندهی خدمات و رفع نواقص شهرستان در حوزه گردشگری و زیر ساخت‌ها با برگزاری منظم جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

وی گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل به همراه مجموعه تحت امر با ارایه برنامه مدون بصورت عملی تلاش وافری برای  خدمت رسانی بهتر به گردشگران داشته باشند.

در این نشست مسئولان کمیته ستاد خدمات سفر گناوه معرفی شدند.

استان بوشهر با توجه به وضعیت اقلیمی و آب و هوایی مناسب در فصل‌های سرد سال و نوروز میزبان گردشگران زیادی است که شهرستان گناوه با دارا بودن ساحل زیبا و بازار تجاری مناسب بیشترین حجم گردشگر و مسافر را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر