شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۸۴
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: کمیته‌ حقوقی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تمامی تخلفات را ثبت، تذکر و مستندسازی کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز چهارشنبه در نشست با اعضای کمیته‌  ستاد انتخابات این شهرستان افزود: کمیته‌های ۶ گانه ستاد انتخابات باید همه برنامه، عملکرد و نشست‌های برگزار شده خود را گزارش و بصورت مستند ارایه دهند.

وی اظهار داشت: همه عوامل و دست اندرکاران اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با  مشارکت حداکثری مردم  تلاش و افتخاری دیگر برای کشور در این عرصه مهم رقم بزنند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه امنیت، سلامت و شفافیت وظیفه اصلی مجریان امر برگزاری انتخابات است،  گفت: شعار محوری انتخابات این دوره بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و براساس اصل قانون‌مداری و بی‌طرفی است.

قاسمی اظهار داشت: ستاد انتخابات دیلم  پیشرو در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله است و در این ارتباط  به‌عنوان  اولین شهرستان لیست هیات اجرایی خود را تهیه و  شورای نگهبان آن را تائید کرد.

رئیس ستاد انتخابات دیلم تاکید کرد: همه مسئولان، دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات باید به وظایف خود در عین بی‌طرفی و قانون‌مداری عمل کنند.

وی گفت:  صیانت از آرای عمومی باید سرلوحه کاری مجریان انتخابات قرار گیرد و هرگونه اشتباه و کوتاهی در امر برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز کشور نابخشودنی است.

در این نشست احکام اعضای کمیته‌های ۶ گانه اعطا و محمدباقر  گله‌گیر معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد انتخابات، محمد طاهری معاون برنامه‌ریزی و عمرانی رئیس هیات بازرسی، امین خلیجی کارشناس ستاد انتخابات، مصطفی خادمی کمیته پشتیبانی، حمدالله  یوسفی حراست، مجتبی خادمی فناوری اطلاعات، حلیمه پسنده کمیته حقوقی و محسن صادقی آزاد کمیته اطلاع رسانی معرفی شدند.

یازدهمین دوره انتخابات مجبس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر