جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۸۸
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: در آیینی با حضور استاندار بوشهر، مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، ستاد انتخابات استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه در حال حاضر فضای انتخاباتی خوبی در استان بوشهر حاکم است افزود: هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی براساس وظیفه و قانون به فعالیت‌های حوزه کاری خود می‌پردازند و با ایجاد بستر‌های مطلوب و فضای همدلی زمینه برپایی انتخاباتی سالم و قانونمند در استان بوشهر فراهم شده است.

عبدالکریم گراوند برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پاک را از اهداف ستاد انتخابات استان بوشهر دانست و تصریح کرد: از داوطلبان نمایندگی مجلس انتظار می‌رود در قدم نخست رعایت قانون را مورد توجه قرار دهند.
وی با تاکید بر پیگیری تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد انتخابات، پلیس فتا و فرمانداری‌ها باید تخلفات در این عرصه را پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وظیفه ستاد انتخابات ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است افزود: کاندیدا‌هایی که وارد این میدان می‌شوند  به عنوان گام نخست باید رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه خانه ملت محل ریل‌گذاری مسیر پیشرفت و توسعه کشور است و باید افراد در این عرصه قانون را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدا‌ها باید در موعد مقرر انجام شود تاکید کرد: انتظار می‌رود از تبلیغات زود هنگام پرهیز شود چراکه این کار برابر قانون تخلف است.

گراوند با تاکید بر پرهیز از تخریب رقیب‌های انتخاباتی گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باید بر اساس برنامه تعیین شده انجام شود و در این زمان هر کاندیدایی باید توانمندی خود را معرفی و از تخریب رقبای خود پرهیز کند.

وی عمل به قانون را برنامه اصلی ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: با تعامل و همدلی که در استان بوشهر فراهم است انتظار می‌رود در ۲ اسفند انتخاباتی باشکوه و پرشوری با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر