پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۶۴۵۹۷
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مرد شرور که به بهانه ارتباط با ارواح و اجنه، خواهرزاده همسرش را اغفال و به وی تعرض کرده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به‌گزارش فکرشهر، ایران در ادامه نوشت: چندی قبل دختر نوجوانی به‌همراه مادر و پدرش به پلیس مراجعه کرد و در حالی که از شوهرخاله‌اش شکایت داشت گفت: این مرد مرا به خانه‌اش کشاند و به‌زور به من تعرض کرد.

پس‌ از این شکایت متهم بازداشت شد و سرانجام صبح دیروز متهم به‌همراه شاکی پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند.

در ابتدای جلسه دختر نوجوان گفت: آقای قاضی این مرد شوهرخاله من بوده و در کار رمالی و دعانویسی است. او به من و دوستم گفت می‌تواند کاری کند که ما در امتحانات نمره بالایی بگیریم و در کنکور هم با رتبه خوبی قبول شویم. ما هم فکر کردیم راست می‌گوید. او به این بهانه یک روز مرا به خانه‌اش کشاند. وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم خاله‌ام در خانه نیست، بعد او به من تعرض کرد. از شدت ناراحتی تا مرز خودکشی رفتم. افسرده شده بودم و حالم بد بود. مادرم مرا پیش دکتر روانشناس برد اما فایده‌ای نداشت. بالاخره تصمیم گرفتم واقعیت را به مادرم بگویم و شکایت کنیم.

در ادامه دادگاه، متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: این دختر و خانواده‌اش دروغ می‌گویند. من اصلاً در کار رمالی نیستم. ضمن اینکه او به‌ خواست خودش با من ارتباط برقرار کرد. من و همسرم از مدتی قبل با هم اختلاف داریم. مشکلمان هم بر سر خرید یک خودرو است. همسرم می‌گوید برایم خودرو بخر اما من مخالفم. او هم قهر کرده و رفته و طلاق می‌خواهد. خانواده این دختر مقصر اصلی دعواها و اختلاف‌های من و همسرم هستند و زندگی‌ام را تباه کرده‌اند. حالا هم با این تهمت می‌خواهند مرا به دردسر بیندازند.

در ادامه دادگاه، قاضی با بررسی اظهارات پدر و مادر متهم رو به او گفت: اما خانواده خودت هم تأیید کرده‌اند که از سال‌ها قبل برای مردم رمالی و فالگیری می‌کردی و در این کار فعالیت داشته‌ای. حتی دوست این دختر نیز ماجرای دعا‌نویسی را از سوی شما تأیید کرده است.

متهم گفت: نه این موضوع صحت ندارد. همه اینها نقشه همسرم و مادر این دختر است تا مرا متهم کنند.

در پایان جلسه با توجه به اینکه مدارک و شواهد موضوع تعرض به دختر نوجوان را تأیید می‌کرد، متهم با سپردن وثیقه تا صدور رأی آزاد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر