شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۶۰۴
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: هشت نفر اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری فرماندار دشتی در نشست انتخاب معتمدین هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما یک نمایش بزرگ سیاسی است، اظهار داشت: در این انتخابات هر چه قدر مشارکت مردم بیشتر باشد دشمنان ناامید تر می شوند.

وی با بیان اینکه این انقلاب متعلق به مردم است و آنها خودشان سرنوشت خود را انتخاب می کنند، افزود: هدف همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح شهرستان برگزاری انتخابات قانون مند، سالم و با بی طرفی کامل است.

نادری با تاکید بر اینکه اعضای هیئت اجرایی و نظارت در این انتخابات باید کاملا بی طرف باشند، خاطر نشان کرد: ما امانت دار رای مردم هستیم و باید از آرای مردم پاسداری وصیانت کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی نیز گفت: همه وظیفه دارند مردم را تشویق و ترغیب کنند تا در انتخابات حضور پیدا کنند و با انتخاب فرد اصلح مجلسی در تراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

عبدالکریم سرادار با بیان اینکه هیئت اجرایی مجری برگزاری انتخابات است، افزود: همه تلاش داریم انتخابات صحیح، سالم و در کمال آرامش برگزار شود.

در پایان بعد از رای گیری آقایان خضر حسین پور، مجید مختاری، علی اشکو، یوسف مغدانی، غلامرضا منصوری، غلامرضا خواجه، عبدالله چمکوری و عبدالرضا مختاری به عنوان هشت نفر اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر