جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۶۰۵
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت:سد خائیز، راه‌های ارتباطی، راه‌آهن، آب و بهداشت از جمله پروژه‌های موثر و از دغدغه  اصلی مردم هستند که باید با همراهی، همکاری و تلاش بیشتر مسوولان به سرانجام برسد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحسن رفعیعی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود:  باتوجه  به زمان باقی  مانده تا دهه فجر انقلاب اسلامی برای تکمیل و رساندن پروژه‌های قابل افتتاح باید تلاش شود.

رفیعی پور تاکید کرد: مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی بحث آب شیرین کن‌ها و نوسازی شبکه‌ها را مد نظر داشته باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد : یکی از مواردی که در شهرستان تنگستان  نسبت به شهرستان‌های دیگر استان زیادتر است بحث ساخت و سازهای غیر مجاز است که بالاترین ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان است.

وی  با اشاره  به اینکه مدیران تنگستان باید در شهرستان ساکن باشند یاد آورشد: موضوع نظم و انضباط کاری و حضور به موقع مدیران در محل کار از اولویت‌های فرمانداری است و باتوجه به اینکه هر هفته بازدید از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود از هیچ مدیری عدم حضور به موقع پذیرفتنی نیست. 

رفیعی پور افزود:یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمترین مانور مردم‌سالاری است که دوم اسفند ماه با حضور و مشارکت بالای مردم در کشور برگزار شود.

تلاش می‌شود انتخابات با رعایت مر قانون و قانون‌مداری اجرا شود و هیچ کسی نباید در این زمینه آخرت خود را فدای دنیای دیگران کند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی و اداری برای تبلیغات و حمایت از کاندیدای خاصی ممنوع و خلاف قانون است.

رفیعی‌پور اضافه کرد: این درحالی است که از همه ظرفیت‌ها و توان شهرستان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده می‌شود.

رفیعی‌پور ادامه داد: از همه امکانات فضای مجازی، ائمه جمعه و جماعات، نشریه‌ها و رسانه‌های محلی برای حضور پرشور و مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی در برگزاری انتخابات اسفند ماه استفاده شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد : بعداز اصلاح نرخ سوخت برخی گروه‌های معاند و رسانه‌های خارجی به دنبال واردکردن ضربه‌هایی به کشور بودند که با ورود به موقع رهبر معظم انقلاب، مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

وی افزود: در تنگستان نیز اتفاقاتی افتاد اما با حضور به موقع و همکاری  خوب اعضای شورای تامین، شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این توطئه با کمترین خسارت خنثی شد.

رفیعی پور یادآورشد:  باید با بازرسی و نظارت مستمر از  افزایش  قیمت ها جلوگیری تا آسیبی به قشر آسیب پذیر جامعه وارد نشود.

فرماندار تنگستان با اشاره  به ظرفیت خوب شهرستان در بخش‌های مختلف و حضور سرمایه‌گذاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان  همکاری و همراهی لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان تنگستان گفت: امروز  امنیت، آرامش و آسایش کشور را مدیون شهدا و خانواده معظم آنان هستیم که در سخت‌ترین شرایط رفتند و بهترین سرمایه خود را دادند.

رفیعی‌پور افزود: در همین راستا پاسداشت آرمان‌های والای شهدا به مردم و به‌خصوص نسل جوان و نوجوان با حضور پرشور مردم برگزار شود.

رفیعی پور با گرامی‌داشت روز معلولان افزود: این قشر از جامعه با وجود محدودیت‌های ناشی از معلولیت توانستند حضور موثر و چشمگیری در کنار سایر شهروندان داشته باشند و ضمن داشتن زندگی آرام همچون دیگران باعث افتخار خانواده و جامعه نیز شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر