پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۶۰۶
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: هویت جمعیت هلال احمر با حضور داوطلبان شجاع و کاربلد در عرصه‌های مختلف تثبیت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی به مناسبت ۱۴ آذر مصادف با پنجم دسامبر روز جهانی داوطلب در جمع جمعیت داوطلبان هلال احمر استان بوشهر افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر کسانی هستند که با ایثار، فتوت و مردانگی خود در عرصه‌های مختلف در کنار مردم هستند.

وی بیان کرد: داوطلبی ریشه الهی دارد و مردم ایران از ابتدا در عرصه‌های اقتصادی، علم، فناوری، پزشکی، سیاسی و اجتماعی داوطلب و در کنار یکدیگر همواره در خدمت مردم هستند.

خورشیدی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر مردم محور و سازمانی مردم‌نهاد است و همواره در شادی‌ها و سختی‌ها در خدمت مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر در کنار سازمان اداری کوچک اما پویا  و جمیعت میلیونی که با آن از قشرهای مختلف همکاری می‌کنند همواره خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

خورشیدی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر به‌عنوان نهادی خوب و تاثیرگذار در زمینه های امدادی و عام‌المنفعه در خدمت آحاد جامعه قرار دارد. 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: در زمان حاضر ۲۲ هزار داوطلب زیر پوشش این جمعیت قرار دارند که از این شمار ۱۱ هزار و ۳۱۰ نفر در سامانه ثبت و یک هزار و ۱۹۱ نفر نیز درجه بندی شدند.

علیرضا حاجیانی افزود: همچنین در استان بوشهر ۱۸ پایگاه ثابت شامل ۹ پایگاه جاده‌ای، پنج پایگاه دریایی، پایگاه‌های کوهستان، واکنش سریع، آنست و امداد هوایی هر کدام یک پایگاه در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانه داوطلبی در استان بوشهر فعال است یادآور شد: انسانیت، بی‌غرضی، بی‌طرفی، استقلال، خدمات داوطلبانه، جهان شمولی، تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام انسانها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار از هدف‌های جمعیت هلال احمر است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: این جمعیت حلقه رابط بین خیران، مددکاران و محرومان است در همین ارتباط جذب داوطلبان، مشارکت و کمکهای مردمی، فرشتگان رحمت، داوطلب یار امداد و نجات و مروجان سلامت از جمله طرحها و برنامه‌های این جمعیت است.

در این آئین از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر