پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکر شهر - فاطمه غلامی: چهارمین همایش پیشکسوتان دانشسرای مقدماتی استان بوشهر که در دهه پنجاه شمسی با یکدیگر به تحیل می پرداختند، جمعه پانزدهم آذرماه ۹۸، به میزبانی برازجان، در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد...
کد خبر: ۶۴۶۷۷
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

فکر شهر - فاطمه غلامی: چهارمین همایش پیشکسوتان دانشسرای مقدماتی استان بوشهر که در دهه پنجاه شمسی با یکدیگر به تحصیل می پرداختند، جمعه پانزدهم آذرماه 1398، به میزبانی برازجان، در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

مدیر اجرایی این گروه به «فکرشهر» گفت: آقایان لیراوی، جوادیان و بنده محوریت گروه هستیم.

عبدالحسین آرمند با اشاره به این که این همایش چهارمین همایش سالانه از آغاز به کار این گروه است، اضافه کرد: اولین بار این همایش در بوشهر، سال دوم در دلوار، سال سوم در دیر و امسال هم در برازجان برگزار شد.

وی درباره جمع آوری اعضا، اظهار داشت: بنده و آقایان لیراوی و جوادیان از سال 93 تا 95 مشغول پیدا کردن دوستان بودیم و هر کس را که پیدا می کردیم از او می خواستیم او هم در پیدا کردن دوستان ما را یاری کند. سال 95 حدودا با 150 نفر ارتباط برقرار کردیم و گروه را تشکیل دادیم.

آرمند اهداف سیاسی را به دور از اهداف گروه دانست و اضافه کرد: هدف ما صرفا جمع آوری دوستان دانشسرایی بوده و هست.

وی تاکید کرد که بودجه  آن ها توسط هیچ ارگانی تامین و تغذیه نمی شود و افزود: اعضای گروه ماهانه 10 هزار تومان که در سال می شود 120 هزار تومان برای تامین بودجه گروه می پردازند؛ البته کسانی که کمی دست و بال تنگ تری دارند نمی پردازند ولی بقیه پرداخت می کنند.

آرمند در پایان گفت: به هموطنان، هم استانی ها و همشهریانم توصیه می کنم به هر دلیلی که صلاح می دانند دور هم جمع شوند تا رشته های عاطفی محکم تر شود.

به گزارش «فکرشهر»، شهردار برازجان، رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و اعضای گروه پیشکسوتان دانشسرای مقدماتی شرکت کنندگان در این همایش بودند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر